Results 1 to 7 of 7

Thread: Kid Cudi (Yes, Another Thread)

  1. #1
    Member Mr. Porter's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LA & Mililani
    Posts
    1,779

    Default Kid Cudi (Yes, Another Thread)

    This dude is legit. I saw him at the Palladium and it was a dope-ass show. He's done all the festivals and shit already, but not Coachella. So yeah, 2012 is the year!
    I'ma ball at the mall shuttin' down the sea wall

  2. #2
    ankle biter guedita's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    EPA
    Posts
    26,201

    Default Re: Kid Cudi (Yes, Another Thread)

    Legit AND dope-ass, you say?

    You're white, right?

    5/22: Move D, Reaganz, Sassmouth @ Monarch
    5/28: Refused, White Lung @ GAMH
    5/29: Spoon @ The Fox Theater, Oakland
    5/29: Max Cooper EMERGENCE @ PW
    5/30: Neutral Milk Hotel @ Pappy & Harriet's
    6/2: Kiasmos ft. Olafur Arnalds, Rival Consoles @ The Independent
    6/6: Matthew Dear, Daniel Bortz @ Public Works
    6/12: Christian Loeffler @ TBA
    6/17: Clap Your Hands Say Yeah @ The Independent
    6/21: Underworld, Jungle @ The Hollywood Bowl
    6/25: Until the Ribbon Breaks @ The Rickshaw Stop

  3. #3
    Member Mr. Porter's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LA & Mililani
    Posts
    1,779

    Default Re: Kid Cudi (Yes, Another Thread)

    haha nah breh

    i didn't put too much thought into what kinda slang i was using in that post. but i'll admit, i do say legit and dope-ass in conversation, especially pertaining to Cudi
    I'ma ball at the mall shuttin' down the sea wall

  4. #4
    ankle biter guedita's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    EPA
    Posts
    26,201

    Default Re: Kid Cudi (Yes, Another Thread)

    So you talk about Cudi a lot in casual conversation, huh? That's what I would call not dope-ass.

    5/22: Move D, Reaganz, Sassmouth @ Monarch
    5/28: Refused, White Lung @ GAMH
    5/29: Spoon @ The Fox Theater, Oakland
    5/29: Max Cooper EMERGENCE @ PW
    5/30: Neutral Milk Hotel @ Pappy & Harriet's
    6/2: Kiasmos ft. Olafur Arnalds, Rival Consoles @ The Independent
    6/6: Matthew Dear, Daniel Bortz @ Public Works
    6/12: Christian Loeffler @ TBA
    6/17: Clap Your Hands Say Yeah @ The Independent
    6/21: Underworld, Jungle @ The Hollywood Bowl
    6/25: Until the Ribbon Breaks @ The Rickshaw Stop

  5. #5
    Member Mr. Porter's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LA & Mililani
    Posts
    1,779

    Default Re: Kid Cudi (Yes, Another Thread)

    dammit when can i make a thread and not get "flamed?"
    I'ma ball at the mall shuttin' down the sea wall

  6. #6
    Member dyltr0n3030's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Orange County
    Posts
    432

    Default Re: Kid Cudi (Yes, Another Thread)

    Quote Originally Posted by guedita View Post
    So you talk about Cudi a lot in casual conversation, huh? That's what I would call not dope-ass.
    This. Kid Cudi is bound to play Coachella.. I was thinking he'd be there this year. We had Jay-Z 2010, West 2011, and (insert mainstream rapper here)______ 2012.

    But if it was up to me, I'd keep him far from the polo fields.
    ...

  7. #7
    Coachella Junkie GuyInTucson's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    8,455

    Default Re: Kid Cudi (Yes, Another Thread)

    I think Kid Cudi is at about 14:30 of his 15 minutes of fame.
    Quote Originally Posted by guedita View Post
    And to be fair to fikus, violent strangulation is one of his better qualities.
    Quote Originally Posted by malcolmjamalawesome View Post
    Being dead is literally the only way anyone on the planet could give less of a shit about you. You look like Farrah Fawcett's melted corpse.

Similar Threads

  1. KID CUDI
    By farbodnabavi in forum Rumors/Gossip/Wish List
    Replies: 6
    Last Post: 02-12-2010, 10:03 AM
  2. Kid Cudi
    By allisa9 in forum Rumors/Gossip/Wish List
    Replies: 17
    Last Post: 11-23-2009, 04:54 PM
  3. I need tickets for Kid Cudi on 7/26/09.
    By goldfromla in forum Passes
    Replies: 1
    Last Post: 07-23-2009, 11:07 AM
  4. Kid Cudi
    By natureboy in forum Misc. Babble
    Replies: 7
    Last Post: 04-16-2009, 01:57 AM
  5. Kid Cudi - Day And Night
    By Trick Loves The Kids in forum Music Lounge
    Replies: 0
    Last Post: 02-21-2008, 05:12 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •