Results 1 to 26 of 26

Thread: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

  1. #1

    Default What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    Can we bring booze? lol, its really i need to know. haha.

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Denvah
    Posts
    8,516

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    hahahahahahahah LOLOLOLOOLOOLLLLLOOOOOOOOO!!!!111!1!!!1!!!

  3. #3

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    man im so high right now, i have no idea whats going on.

  4. #4
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Denvah
    Posts
    8,516

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    WOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!! stevecraig we are going have to meet up so we can punch little kids in the face during RATM. HOO RAH!

  5. #5

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    hahahahaha, man, ive been waiting for this day for a long time. Just sittin here gettin high , next thing i know, i seee rage is commin, i cant even tell you how i felt man. hahaha. and yeah , i just wanna get fucked up. lol.

  6. #6
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Denvah
    Posts
    8,516

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    me too, broski, me too. WOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!! lolz!

  7. #7

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    lol, so tell me what goes on there man, im a canadian bastard man. dont know shit.

  8. #8
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Denvah
    Posts
    8,516

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    punchin hippies is always fun, and showing those godamn capitalists "GV" that my $250 should go to freeing peltier....JUSTICE!!!!!

  9. #9

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    LOL, man, im just wondering what kind of drugs and shit will be there. hahaha, like party action n shit. lol

  10. #10
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Denvah
    Posts
    8,516

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    Fuck that drugs are for hippies. Are you a fuckin hippie!?

  11. #11

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    hahahhaahahahaha, oh god no. lol just curious, i just get stoned man, dope is always goods. nothin else though.

  12. #12
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Denvah
    Posts
    8,516

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    You wanna cyber? a/s/l

  13. #13
    Member xxxxxxxxxx's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Oakland
    Posts
    1,001

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    watch out for undercover cops.

  14. #14

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    Please be aliases.

  15. #15
    The Encyclopedia bmack86's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Bishop, CA
    Posts
    28,665

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    this amused me for about 5 seconds. And now i want those five seconds back.
    Quote Originally Posted by canexplain View Post
    Remember Hitler? I don't but here we are again .. cr****

  16. #16
    Oh Baby! Jenniehoo's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Los Angeles
    Posts
    2,580

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    J~$$$, I think you're my new favorite poster.

  17. #17

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    i wish i could take credit for this

  18. #18
    Coachella Junkie Boourns's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    nowhere
    Posts
    26,902

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    No alcohol, just meth.

  19. #19
    Milkshake suprefan's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Burbank CA
    Posts
    43,938

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    and aidz needlez

  20. #20
    I <3 Fall Out boy Yablonowitz's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    In a House
    Posts
    5,881

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    Quote Originally Posted by Jenniehoo View Post
    J~$$$, I think you're my new favorite poster.
    Ain't nothing new about J~$$$ - that's justin, you honkey.
    Quote Originally Posted by ByTheWay, View Post
    If anyone raped or molested my wife or child i'd off them myself so I guess it doesn't matter. If you don't feel those type of emotions in that situation then that is you and in my opinion makes you a twisted person from a twisted state (UTAH) if that is where your from!

  21. #21
    Bambi menikmati's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    North Hollywood, CA
    Posts
    15,086

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    shove those heineken cups your chute

  22. #22
    old school york707's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    St. Louis
    Posts
    4,790

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    I hope steve craig was not an alias, b/c there's nothing like an unaware stoner for comedic gold.
    Hunting has been part of our society since the first Europeans came over and shot buffalo and Native Americans and whatnot.
    ---
    The Dive Poets

  23. #23
    Member Coachellian's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    coachella is my fav holiday
    Posts
    212

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    this guys for real? although funkyllama and menik left with with a drug infested chat room last nite, my laptop was getting weird on me!

  24. #24
    zeezus amyzzz's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Arizzzona
    Posts
    41,095

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    BEACHBALLS!
    Quote Originally Posted by concertgoer View Post
    You better stop because he can shut down this message board with one call.

  25. #25
    business time tessalasset's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    USA
    Posts
    8,991

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    I was just trying to figure out who J~$$$ was and I asked Chris about it before I read Yablo's post. I was gonna say, I freaking love this guy. Thank you for making me laugh, mmmmdoughnuts.


    Quote Originally Posted by Ardentbiscuit View Post
    This is the equivalent of musical water boarding.

  26. #26
    Coachella Junkie dorkfish's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    San Francisco, CA
    Posts
    12,285

    Default Re: What can we bring to Coachella for RATM?!?!

    you're a violent sort
    *based upon tedious fact checking.

Similar Threads

  1. Posses: can we bring them?
    By bballarl in forum Questions
    Replies: 13
    Last Post: 04-02-2010, 12:57 AM
  2. bring back THE SOUNDS
    By the jesus of suburbia in forum Music Lounge
    Replies: 10
    Last Post: 10-06-2008, 08:14 PM
  3. Bring back the Coachella Movie Lounge.
    By bballarl in forum Music Lounge
    Replies: 14
    Last Post: 05-12-2007, 09:34 AM
  4. Replies: 35
    Last Post: 02-10-2007, 10:50 AM
  5. Replies: 2
    Last Post: 01-23-2007, 11:41 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •