Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 61 to 74 of 74

Thread: Stagecoach Festival 2012

  1. #61
    Milkshake suprefan's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Burbank CA
    Posts
    43,940

    Default Re: Stagecoach Festival 2012

    Quote Originally Posted by nbvcide View Post
    the big names that haven't:
    Garth Brooks
    Shania Twain
    Leann Rimes
    Faith Hill
    Dolly Parton
    Merle Haggard

    Didn't Merle play 2010.....

  2. #62
    old school
    Join Date
    May 2010
    Posts
    3,976

    Default Re: Stagecoach Festival 2012

    Quote Originally Posted by suprefan View Post
    Didn't Merle play 2010.....
    http://www.youtube.com/watch?v=LddFWa3usak
    yep.

    Wish someone would update the wiki page with the 10/11/12 lineups.

  3. #63
    old school
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    5,182

    Default Re: Stagecoach Festival 2012

    ur right, i was thinking it was bonnaroo he played, but i guess he played both
    Quote Originally Posted by malcolmjamalawesome View Post
    Daft Punk will unveil its third member, Crush.

  4. #64
    Member venturas90sgirl's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Tempe, AZ
    Posts
    425

    Default Re: Stagecoach Festival 2012

    I'm hardly a fan of country but the undercard is pretty damn solid. Could care less about the 4 headliners but Chris Isaak!!! Babies are gonna be made during that set. The bluegrass acts are pretty nice also.
    Random list of shows I'll never remember to edit

  5. #65
    Pedley Rocks JustSteve's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    the Beach of Newport
    Posts
    12,110

    Default Re: Stagecoach Festival 2012

    Taking my wife to see Chris the day after Thanksgiving, 5th row dead center. I hope babies are not made that night, 2 is enough for now.

  6. #66
    Coachella Junkie algunz's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Rustin' in Tustin
    Posts
    21,332

    Default Re: Stagecoach Festival 2012

    Isaak's nose is the only pug nose I have ever enjoyed.

  7. #67
    Daft Punky Junkie BROKENDOLL's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    15,646

    Default Re: Stagecoach Festival 2012

    Quote Originally Posted by psychic friend View Post
    i work it every year. and this year I even wore a cowboy hat.



    Quote Originally Posted by Bumblebee View Post
    What are the notable country artists never to play Stagecoach?Dolly? John Fogerty?
    Quote Originally Posted by nbvcide View Post
    George Strait AND John Fogerty have played...
    Quote Originally Posted by nbvcide View Post
    the big names that haven't:
    Garth Brooks
    Shania Twain
    Leann Rimes
    Faith Hill
    Dolly Parton
    Merle Haggard
    Y'ALL AIN'T GONNA BELIEVE THIS SHIT...
    Its like the Infinite Monkey Theorem, if you put X amount of monkeys in a room with a typewriter and ask them to give you Shakespeare 99% of them will fling their shit at you while the other 1% will masturbate in the corner.

  8. #68
    old school NachoCat's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Phoenix
    Posts
    2,502

    Default Re: Stagecoach Festival 2012

    http://www.inlandsocal.com/iguide/mu...sale-today.ece


    "UPDATE: As of noon Friday, the limited amount of $149 general admission tickets have sold out. Three-day general admission passes are now $199, plus fees. Also, the reserved seating packages at $799 and $999 have also sold out"

  9. #69
    Pedley Rocks JustSteve's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    the Beach of Newport
    Posts
    12,110

    Default Re: Stagecoach Festival 2012

    as of 12:44

    GA Festival Pass - currently available at $199
    P1 Reserved Seating - SOLD OUT
    P2 Reserved Seating - currently available at $749
    Eldorado 1 RV Package - currently 50 AMP POWER only option available
    Eldorado 2 RV Package - SOLD OUT
    International RV Package - currently still available
    Car Camping - SOLD OUT
    Last edited by JustSteve; 10-28-2011 at 11:45 AM.

  10. #70
    Pedley Rocks JustSteve's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    the Beach of Newport
    Posts
    12,110

    Default Re: Stagecoach Festival 2012

    all camping sold out.

    appears 3 more sections of p2 seating were added, too.

    cha-ching.

  11. #71
    Coachella Junkie Miroir Noir's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Zip City
    Posts
    7,305

    Default Re: Stagecoach Festival 2012

    Quote Originally Posted by BROKENDOLL View Post
    Y'ALL AIN'T GONNA BELIEVE THIS SHIT...
    Chicago? The Righteous Brothers?
    Quote Originally Posted by canexplain View Post
    To you guys I say Wat?????????? Off to ?????? ....... cr****
    Quote Originally Posted by TomAz View Post
    It's hard to argue with that.

  12. #72
    Pedley Rocks JustSteve's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    the Beach of Newport
    Posts
    12,110

    Default Re: Stagecoach Festival 2012

    hearing it's possible they may sell 40,000 tickets by end of day...out of 55,000 total. insane!

  13. #73
    Daft Punky Junkie BROKENDOLL's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    15,646

    Default Re: Stagecoach Festival 2012

    Quote Originally Posted by Miroir Noir View Post
    Chicago? The Righteous Brothers?
    Yeah, I know, not exactly country, but still just as shameful.

    Gotta say though, the shit can't be too shameful if they're selling out this early in the game. 7 years of that shit was enough rodeo for me
    Its like the Infinite Monkey Theorem, if you put X amount of monkeys in a room with a typewriter and ask them to give you Shakespeare 99% of them will fling their shit at you while the other 1% will masturbate in the corner.

  14. #74
    old school Stickjohn's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    St. Paul, MN
    Posts
    3,500

    Default Re: Stagecoach Festival 2012

    giddyup

Similar Threads

  1. Future Music Festival 2012
    By Electrotek in forum Other Music Festivals...
    Replies: 4
    Last Post: 10-10-2011, 07:29 AM
  2. Stagecoach Festival 2010
    By dorkfish in forum Other Music Festivals...
    Replies: 51
    Last Post: 04-19-2010, 05:42 PM
  3. Replies: 78
    Last Post: 05-16-2007, 11:17 PM
  4. Stagecoach Festival
    By yharmon in forum Music Lounge
    Replies: 19
    Last Post: 05-02-2007, 02:00 PM
  5. Stagecoach Festival
    By Kampy in forum Music Lounge
    Replies: 15
    Last Post: 04-18-2007, 05:56 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •