Search:

Type: Posts; User: mistdevil

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    1,277
    Views
    64,359

    Re: interpol return to studio

    carlos must really hated this album since there is so much promotion for it.
  2. Replies
    1,277
    Views
    64,359

    Re: interpol return to studio

    WEAK!
  3. Replies
    1,277
    Views
    64,359

    Re: interpol return to studio

    oh nvm its 14.98 at amoeba!
  4. Replies
    1,277
    Views
    64,359

    Re: interpol return to studio

    how much was the album?
  5. Replies
    1,277
    Views
    64,359

    Re: interpol return to studio

    We should pair them up get them signed
  6. Thread: CUT//COPY

    by mistdevil
    Replies
    734
    Views
    65,127

    Re: CUT//COPY

    cut copy was awesome last year at nokia live
  7. Replies
    1,277
    Views
    64,359

    Re: interpol return to studio

    I still need to get sam's drumstick signed, caught it at the SF show 2007
  8. Replies
    10
    Views
    2,302

    Re: Hard Haunted Mansion 2010

    Tommy Lee, thats horrid to see on there
  9. Replies
    36
    Views
    4,717

    Re: The XX @ House Of Blues

    palladium should be nice.
  10. Replies
    10
    Views
    2,302

    Re: Hard Haunted Mansion 2010

    haha its always the same lineup now.
  11. Replies
    1,077
    Views
    66,439

    Re: Best bars in Los Angeles

    hmm verdugo bar, big foot lodge, short stop
  12. Replies
    18
    Views
    2,658

    Re: animal collective at the wiltern

    I have a pair of lower ga I want to sell.
  13. Replies
    23
    Views
    2,695

    Re: Surkin - surprisingly good!

    surkin is awesome, all the institubes dj's have talent. Para One knows how to sign good talent. look at for TROUBLE & BASS CREW THIS YEAR!
  14. Replies
    34
    Views
    2,406

    Re: Fischerspooner dates...

    youll love ghostland, they killed it at the fonda last year.
  15. Replies
    34
    Views
    2,406

    Re: Fischerspooner dates...

    ANAHEIM TOMORROW WOOT!!! DJ SET SATURDAY IN LA!!!
  16. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    lol sounds like it's gonna be fun!
  17. Replies
    50
    Views
    6,122

    Re: Empire of the Sun

    classixx always plays them in their set!! they are awesome.. the treasure fingers remix is great!
  18. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    lol go to control @ avalon friday!! HOLYGHOST!, RUNAWAY & CLASSIXX!!
  19. Replies
    1,831
    Views
    134,211

    Re: EDC 2009 - 2 Days

    JESSE ROSE NUKKAS!
  20. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    SOULWAX JUST CANCELLED A COUPLE DATES DUE TO ILLNESS!!
  21. IHEARTCOMIX, MYSPACE MUSIC, DESTRUCTO, PRESENTS: CONTROL! @ Avalon, Hollywood

    This Friday March 27th 2009, Don Rimini, YUKSEK (DJ SET)
    http://i263.photobucket.com/albums/ii123/mistdevil86/CONTROLWITHDONRIMINIYUKSEK.gif

    Apr 3 2009 Bart B More and Franki Chan

    Apr 10...
  22. Re: Miami Winter Music Conference 2009 March 24-29

    here are more

    IHC X MADDECENT X TROUBLE & BASS
    http://i263.photobucket.com/albums/ii123/mistdevil86/IHCMADDECENTWMCPARTY.jpg

    Scion Radio 17 Event!...
  23. Replies
    585
    Views
    40,856

    Re: Ultra Music Festival 2009

    TIGA JUST CANCELLED ALL HIS EVENTS IN WMC!!
  24. Thread: HARD info

    by mistdevil
    Replies
    23
    Views
    2,263

    Re: HARD info

    TIGA JUST CANCELLED WMC!! DUE TO ILLNESS, TIGA IS CONFIRMED FOR HARD SUMMER!! WOOT!!
  25. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    so wrong, he just came with steve angello. nobody else special played after a-trak.
  26. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    good I bought my tickets, im going to the grove show one tho since it's a saturday!
  27. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    A-TRAK ROCKED CONTROL THIS PAST FRIDAY, DON RIMINI AND YUKSEK IS GONNA ROCK THIS FRIDAY!!

    other good control event coming up also, congorock!
  28. Thread: EDC 09

    by mistdevil
    Replies
    2
    Views
    2,985

    Re: EDC 09

    sounds good, add jesse rose (dubsided) and were good!
  29. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    CHRIS YOU GAY!! A-trak at avalon 2nite, it's gonna be sick!!!
  30. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    chris you gay!!! btw crookers and the bloody beetroots in APRIL/MAY sometime in SFO!
  31. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    KNIFE COME OUT OF HIDING!!
  32. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    iheartcomix! and scion present rusko and congorock tomorrow at roxy!!
  33. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    hell yeah.
  34. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    thanks for that
  35. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    anyone know the password to the presale for the faint/ladytron at the grove??
  36. Replies
    62
    Views
    4,376

    Re: Strange Coachella Artists

    the kills are great!
  37. Replies
    585
    Views
    40,856

    Re: Ultra Music Festival 2009

    ultra looks hella dope, deadmau5 both days.. shit!!
  38. Replies
    87
    Views
    4,815

    Re: Electro DJs that SHOULD be ADDED

    FRANKI CHAN, FUTURECOP!, THUNDERHEIST!, ACID GIRLS, DESIGNER DRUGS, HEARTSREVOLUTION live, MATT AND KIM LIVE!!!

    fuck aoki and there crew, mstrkrft, bloody beetroots etc.. dj am fyi.
  39. Replies
    44
    Views
    2,494

    Re: Does KROQ Usually Suck This Bad

    KCRW 89.9!
  40. Replies
    44
    Views
    2,494

    Re: Does KROQ Usually Suck This Bad

    yes kroq is horrid to listen to.. they need to get rid of some bands, nirvana, sublime, the offspring, paramore, etc etc...
  41. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    sounds like fun.
  42. Replies
    212
    Views
    14,638

    Re: worst band of coachella

    thats for damn sure.!
  43. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    dj sets are cool
  44. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    Daedelus played like 3 times for free last week in LA.
  45. Replies
    19
    Views
    1,659

    Re: Justice - NYE - Chicago

    HAHHAHAH nice thats cool
  46. Replies
    16,153
    Views
    790,124

    Re: what are you listening to right now

    deadmau 5 - not exactly
  47. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    anyone going to giant maximus nye tomorrow? if so say hi to me if you see me in vip.
  48. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    fucken $15 wtf.
  49. Replies
    74,035
    Views
    3,745,443

    Re: Upcoming Shows

    MSTRKRFT MANANA!!!
  50. Replies
    48
    Views
    7,926

    Re: HARD NEW YEARS EVE 2009...Will it happen?

    yeah I just saw that.. lol
Results 1 to 50 of 500
Page 1 of 10 1 2 3 4