Search:

Type: Posts; User: RezBanana

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.09 seconds.

  1. Replies
    14
    Views
    1,855

    Re: 420 at Coachella

    Drug sniffing horses. They have them again this year.
  2. Replies
    481
    Views
    44,297

    Re: The Official 2013 Wishlist Thread.

    Cool story bro
  3. Replies
    77
    Views
    7,028

    Re: I AIN'T NO HOLLA BACK GIRL

    Chewbacca!!!
  4. Replies
    81
    Views
    14,122

    Re: Coachella 2013

    lol That made my day. Thank you good sir.
  5. Replies
    84
    Views
    13,464

    Re: FUCK TENT CAMPING!

    you gonna get raped....
  6. Re: I never realized how horrible Skrillex was until now

    stfu
  7. Thread: Wish List:

    by RezBanana
    Replies
    6
    Views
    545

    Re: Wish List:

    and the Zutons
  8. Replies
    1,454
    Views
    240,351

    Re: Funny things you saw/overheard

    http://www.youtube.com/watch?v=36z3rCdIQ60

    Shitty quality I know, but funny as hell.
  9. Thread: Wish List:

    by RezBanana
    Replies
    6
    Views
    545

    Re: Wish List:

    Cake, Murder By Death, Your mom's tities.
  10. Replies
    64
    Views
    14,027

    Re: VIP problems for all

    Should of spent the the extra money on a fucking tutor....
  11. Replies
    12
    Views
    684

    Re: finally excited for coachella

    Week 2 will have a great surprise. As I left on sunday I took a big nice shit on the polo grounds and covered it with grass. Enjoy
  12. Replies
    15
    Views
    2,166

    Re: Is Avicii related to Chuckie?

    The fuck... people here are already fat enough as it is. When was the last time you went to wallmart?

    http://i1175.photobucket.com/albums/r626/igonzalez195/purple-pants.jpg
  13. Replies
    12
    Views
    1,064

    Re: Making my grandparents listen to SKRILLEX

    http://i1175.photobucket.com/albums/r626/igonzalez195/untitled.png

    The commercial was for butt plugs...
  14. Replies
    41
    Views
    2,298

    Re: Any rules against wearing cleats?

    lolz
  15. Thread: green stuff

    by RezBanana
    Replies
    189
    Views
    14,612

    Re: MARIJUANA

    Don't forget about them drug sniffing horses.
  16. Replies
    84
    Views
    7,587

    Re: I haven't ___________ since Coachella.

    Damn....all this talk is making me miss coachella even more. Good times
  17. Replies
    3
    Views
    969

    Re: yann tiersen time change

    Shit balls! I wish I knew this before T.T
  18. Re: i'm DJing FRIDAY at 7pm, but I need a ticket. Curious? HELP?

    LOL ohhh poor kid I can see it now.

    djeko: ARE YOU PEOPLE READY!?!?
    crowd:*cough*..........
  19. Re: What, in your opinion, is the best non-SLR camera?

    I just returned my Sony a230 :( But picked up a Cannon SX20IS. Hope this little sucker can put out.
  20. Re: Le Castle Vania @ the Campgrounds tomorrow?!?!

    Sick dude I do have my thicket. but can i just walk right in? or have i have to be with a group of people that have a camping pass?
  21. Re: Le Castle Vania @ the Campgrounds tomorrow?!?!

    Here is the thing...I'm not camping but I live here in the Vally.... I don't suppose this is open to whom ever walks in? lol
  22. Re: Le Castle Vania @ the Campgrounds tomorrow?!?!

    FUCK YEAH!!! This shit is awesome i saw LCV once and he ripped the place up! Funny thing was right after him Steve the gay Aoki performed and the whole crowd just slowly vanished.
  23. Le Castle Vania @ the Campgrounds tomorrow?!?!

    https://twitter.com/LeCastleVania

    Anyone else know if this shit is for real?!?!
  24. Thread: Cameras!?!

    by RezBanana
    Replies
    35
    Views
    2,319

    Re: Cameras!?!

    I can always drive down the street and return it anyways... :/
  25. Thread: Cameras!?!

    by RezBanana
    Replies
    35
    Views
    2,319

    Re: Cameras!?!

    Well fuck my ass and call me sally.... I'm just going to give it a try anyways and see if its a hit or miss. If it comes down to it, ill just act as if i never knew about the whole lens thing.
  26. Thread: Cameras!?!

    by RezBanana
    Replies
    35
    Views
    2,319

    Re: Cameras!?!

    How does one obtain a photo pass?
  27. Thread: Cameras!?!

    by RezBanana
    Replies
    35
    Views
    2,319

    Cameras!?!

    For the past month I've been planing on buying a camera that would be great for Coachella. So after a lot of research I finally decided to invest on something that would be able to use at places...
  28. Replies
    2
    Views
    518

    Yann Tiersen added to Sunday?

    I'm really not sure if my mind is playing tricks on me. I really don't recall him being on the Sunday lineup before. Was he added just recently? or am I just blind and missed his name.
  29. Thread: valid id?

    by RezBanana
    Replies
    36
    Views
    1,759

    Re: valid id?

    Now that's just a lie...
  30. Replies
    27
    Views
    2,175

    Re: Wondering if our plan will work

    oh sweet baby jesus my tummy hurts now... LOL
  31. Re: What Coachella 2010 song are you hearing right now?

    Thom Yorke - Hearing Damage
  32. Replies
    22
    Views
    3,846

    Re: walkie talkie suggestions

    smoke signals!
  33. Replies
    617
    Views
    114,156

    Re: Cops at Coachella

    Yes When they do undercover operation they like this they always have a badge but its always conceal.
  34. Replies
    1,331
    Views
    332,391

    Re: crazy things you've seen at coachella

    sweet baby jesus! If this is how "Facemelt Friday" is gonna leave me then I'm out
  35. Replies
    89
    Views
    4,019

    Re: Going SOLO and its MY BDAY?!

    LOL someone needs to post that "tiesto touched my butt hole" shirt. I'm far too lazy :/
  36. Replies
    265
    Views
    16,100

    Re: MJA Presents: Facemelt Friday™

    wtf... I just read on the updates that the roller skating thingy is open from 10pm-3am.... It only said for the skating. It didn't say anything about the fest.

    Is that just for the rolling skating...
  37. Replies
    154
    Views
    7,646

    Re: Where is everyone coming from?

    http://i28.photobucket.com/albums/c209/Highlander604/hotels-10100-INNdulge-Palm-Springs-.jpg

    Palm Springs, CA..............
  38. Replies
    95
    Views
    10,736

    Re: Underworld is Added!!!!

    fuck your mother's mother
  39. Replies
    95
    Views
    10,736

    Re: Underworld is Added!!!!

    I hate you all...
  40. Replies
    10
    Views
    1,783

    Re: cage the elephant

    haha yes that was some great honey
  41. Re: I will answer ANY questions and I will be nice about it

    Well the past 3 years I've always tried to park as close as I can to the exits. It always seems to work well. last year I was only waiting in line to get out for like 10-15min.
  42. Replies
    32
    Views
    2,587

    Re: Infected MUSHROOOOOOOOOOM

    I'm sure they will. Saw them at EDC last year and they played some of the old stuff. From what I can remember.... Muse Breako RMX, Suliman, Becoming Insane, Deeply Disturbed...

    The only thing...
  43. Replies
    14
    Views
    1,164

    Re: Murder by Death?

    I think I might just have to catch them at the Troubadour in LA.
  44. Replies
    14
    Views
    1,164

    Murder by Death?

    http://www.youtube.com/watch?v=daKW7eosx60&feature=related

    I think they would make a great add. imo
  45. Replies
    97
    Views
    43,347

    Re: coachella desktop wallpaper

    Yes very very nice, thx
  46. Replies
    3
    Views
    839

    Re: product vendors wanted to share space

    http://i28.photobucket.com/albums/c209/Highlander604/shamwow.jpg

    Um..... no thanks
  47. Replies
    46
    Views
    3,797

    Re: Nifty things planned for Thursday Campers

    It opens Thursday and its open 24/7 till the end of the fest
  48. Thread: Bassnectar

    by RezBanana
    Replies
    686
    Views
    59,226

    Re: Bassnectar

    Im not a big fan of Grindcore. But I do have to admit that was really sick.
  49. Replies
    59
    Views
    5,567

    Re: Camper Versus Food: COACHELLA EATS!

    http://www.youtube.com/watch?v=7T6BVpsvrh4

    THIS IS AMAZING!
  50. Replies
    13
    Views
    1,593

    Re: camping available

    Very sad, and very true. You gotta be careful
Results 1 to 50 of 77
Page 1 of 2 1 2