Search:

Type: Posts; User: PINKLOTUS

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    3
    Views
    144

    Re: 2 Weekend two GA tickets for sale!

    still need them?
  2. Replies
    8
    Views
    374

    Re: Have car camping pass but no ride

    are you still looking?
  3. Re: OFFICIAL WEEKEND 1 FOR WEEKEND 2 TICKET SWAP THREAD

    do u have a camp spot as well?
  4. Re: OFFICIAL WEEKEND 1 FOR WEEKEND 2 TICKET SWAP THREAD

    trade please inbox me. two week 2 plus camping for week 1 plus camping
  5. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    ? what week lol
  6. looking to trade week 2 for week 1 with camping? anyone plz

    :) week 2 for week 1 with camping!
  7. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    Do u mean both of the sisters? I do indeed! :) lol what week u going this yr?
  8. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    That would be sick! I want to hit up electric forest!
  9. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    Whats up!! Oh nothing thinking about Chella cant wait for next yr. How have u been did u go 2 burn
  10. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    :dumbo
  11. Replies
    271
    Views
    52,191

    Re: Narc-Chella 2012?

    Are they gunna call 911, and spoil all of my fun. You crraaaaaazzyy fool!
  12. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    bumb cuz im bored!!! Hay I ment bump lmao
  13. Re: how is the theft in the campgrounds? high or low?

    hope 2 c ya again!
  14. Re: how is the theft in the campgrounds? high or low?

    thanx alot guys!!! enjoy your weekend ill be in a pink canopy!! hope 2 c yall!!! peace pot microdot!!
  15. Replies
    271
    Views
    52,191

    Re: Narc-Chella 2012?

    thats pathetic ! its easy just to say can you smoke somewhere else! closed mouthes dont get fed! asshole!
  16. how is the theft in the campgrounds? high or low?

    high theft rate or low?
  17. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    do you mean the name or person? i used the wrong word and got blocked lol.
  18. Re: Have extra space on car camping lot, weekend 1!

    So if u want we could get u in one car mine then set up with his car and mine and take u back to the airport.
  19. Re: Have extra space on car camping lot, weekend 1!

    I would love to help if your still looking just inbox me it will me myself and my boyfriend. We can pick you up we also have a spot but want to combine another to have it bigger.
  20. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    Hope to see you guys! I wanna group photo!
  21. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    Bump! Lol! Sombody help me get a campspot weekend 1 please. I know somebody last minute decided to not camp and can sell me one please!
  22. Replies
    8
    Views
    559

    Re: looking for campspot!

    Hell ya if u get me one. Id be hella down im trying to hook it all up. Lol :dumbo
  23. Replies
    8
    Views
    559

    Re: looking for campspot!

    That would be awesome your still on my fb? I have one camp spot but I wanna combine another if your down. Ill bring a lot of drinks, food and herb . Inbox me here of fb and we will talk im down to...
  24. Replies
    8
    Views
    559

    Re: looking for campspot!

    Iv had money every yr duh! Coachella isnt for broke people as u can tell by the fucked up prices!
  25. Replies
    8
    Views
    559

    looking for campspot!

    looking for car camping spot for weekend 1! Plz help.
  26. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    dido! im so jelo i seen the group pic wish i was in
  27. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    you guys are crazy! lmao
  28. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    awe thanx but im a normal chick. lol. :thu
  29. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    awe u guys r sweet. i finally got on and yes already got my ticket!! but no camp spot sucks ima try in jan! ps thanx a lot for the blunt helped me out a lot i went with a dick! never again im taking...
  30. Replies
    19
    Views
    4,899

    Re: DJ Bl3nd for late 2012 add!!!

    He is garbage! Id never return to Coachella if he played there!
  31. Replies
    3
    Views
    713

    Re: El Dorado Camping - arrival checking in

    That sucks but ill b there to if ya need help with anything I live near by and im camping in the same El dorato spot! Hope it works for ya!
  32. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    LOL! Awe! Who is going to b in Lake Eldorato?????
  33. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    Doesn't *
  34. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    I'm sad dude I waited all day on standby this is fucked also for layway its like the world rodent want me going! Blah sad day!
  35. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    Pink ladys that's my ringtone
  36. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    LOL! I'm on my phone and I just don't care... ya know! My life I'm in shock!
  37. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    There *
  38. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    Well so much for that! I'm on stand by for week 2 but whatever I'm a local ill find a way in where there is a will where is a way!
  39. Re: The official "I DID NOT GET MY WEEKEND 1 TICKET AFTER WAITING 30+ MINUTES" thread

    Your telling me! I think people that r on the email list should of been first just like smoke out does it! This is fucked but whateva and I'm still on standby for week 2
  40. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    No only from hotels I'm sure! Makes no sense if u are car camping! None! But whatever... hopefully I get one
  41. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    So stupid why do u have to have a shuttle pass for the first weekend if I'm trying to camp! So stupid I live up the 10 so ill figure out how to go...
  42. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    I love it excited for Feed Me!!!
  43. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    I wanted to ima try hella hard! Ugh
  44. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    If some1 has time to act like some1else on a forum that's pathetic! Goodnight people I news sleep got church in the am!
  45. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    I always watch the news! Letter peeeps
  46. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    Whatever your pretty stupid! Well I see that the tickets r not out so have fun entertaining yourselfs! Ttygl!
  47. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    Try*
  48. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    Verry try and a lot of stuff has changed me for the better as well! If I never did LSD I don't think my faith would b this strong till this day! I don't judge any1 every1 has flaws
  49. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    Lmao!
  50. Re: Who has a ticket for a hot girl with money ???!!!!!!!!

    Yes I do! I'm Berry open-minded
Results 1 to 50 of 77
Page 1 of 2 1 2