Search:

Type: Posts; User: jimichunga

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    669
    Views
    56,230

    Re: LIVE 105 Halloween Subsonic Spookfest

    NNEED PEELZ
  2. Replies
    669
    Views
    56,230

    Re: LIVE 105 Halloween Subsonic Spookfest

    Fake Blood spins @ 8:40 (according to Blasthaus)

    Mr Youngman is tearing down the house from 10:00-11:30 (according to his facebook).
  3. Replies
    669
    Views
    56,230

    Re: LIVE 105 Halloween Subsonic Spookfest

    I'm pissed Fake Blood is spinning the same night @ the Mezz & not at this.
  4. Replies
    2,403
    Views
    252,458

    Re: EDC 2010! June 25th & 26th

    ^fucking this. AVH is awful & Duck Sauce is not that tight.
  5. Replies
    2,111
    Views
    106,914

    Re: Hard Summer Fest 2009

    real weak lineup so far.
  6. Replies
    1,831
    Views
    134,321

    Re: EDC 2009 - 2 Days

    FAKE BLOOD
  7. Thread: BFD 2009

    by jimichunga
    Replies
    224
    Views
    14,473

    Re: BFD 2009

    Designer Drugs will be there and so i will be there.



    imho:

    Live 105 > KROQ
  8. Replies
    886
    Views
    40,759

    Re: Treasure Island 2009

    Beirut & Decemberists would be the business.







    PLEASE SAY IT AIN'T SO
  9. Replies
    72
    Views
    4,417

    Re: Radio, Radio

    tyHFcYLNbSE
  10. Replies
    4,195
    Views
    174,620

    Re: The San Francisco Thread

    Fuck all that. GAMH is my favorite non-club venue in the city. & Bottom of the Hill is dope as fuck..

    Of course they're going to make most of their money on alcohol. I can't believe this is...
  11. Replies
    2,193
    Views
    143,488

    Re: Rumors/ Wishlist for Outside lands 2009

    Weak ass shit. Outside Lands really bitched out on their lineup.


    It still warrants me sneaking in tho, for festivities sake.
  12. Replies
    2,111
    Views
    106,914

    Re: Hard Summer Fest 2009

    Ok, then don't listen to trance. It attracts puddles of ptots like stink on shit.

    When i go to massives i almost always stay out of the main room for this reason.
  13. Replies
    2,111
    Views
    106,914

    Re: Hard Summer Fest 2009

    Uhhhh?
  14. Replies
    25
    Views
    11,876

    Re: Nick & Norah's Infinite Playlist

    If they had Devendra nail her for his cameo i would have rated it higher.

    Wackness was a pretty decent flcik imo.
  15. Thread: KaZantip!

    by jimichunga
    Replies
    3
    Views
    4,176

    Re: KaZantip!

    I will definitely attend this and one of the Sensations in my coming years.

    So dope.
  16. Replies
    2,111
    Views
    106,914

    Re: Hard Summer Fest 2009

    The Forum is not that sweet of a venue, but this show will probably be pretty dope.

    & Who the fuck cares if there are ravers there. As long as they're standing and not puddled in the middle of...
Results 1 to 16 of 16