Search:

Type: Posts; User: zukoboss

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Re: Rate The 2013 Acts You've Already Seen As Live Performers

    Alright I'll divide this into GO!, Decent, and Meh...

    Band of Horses - Meh... Slow rock just ain't my favorite festival music.
    Beach House - Meh... Don't get much slower than this. I LOVE...
  2. Replies
    100
    Views
    12,585

    Re: 2013 - Best finds of the year so far

    Disclosure

    granted... it's completely indulgent electro pop but damn, these kids can produce!


    http://www.youtube.com/watch?v=93ASUImTedo
  3. Replies
    172
    Views
    17,369

    Re: 2013 - Worst find so far.

    No one can ever top this gem from 2010


    http://www.youtube.com/watch?v=MvsE8gQv3_4
  4. Replies
    3
    Views
    2,229

    Re: Unknown Mortal Orchestra

    I'd definitely be down for this. They're self-titled album is amazing. I could see them getting an afternoon Gobi/Outdoor set or something.
  5. Replies
    20,942
    Views
    1,530,866

    Re: 2013 Lineup Confirmation/Rumors Thread

    Evidence?
  6. Replies
    177
    Views
    8,494

    Re: Boys Noize vs. The Brothers

    seriously i'm getting chills
  7. Replies
    456
    Views
    90,167

    Re: Celebs you've met @ past coachella

    the Tool Academy tool
  8. Thread: !!!

    by zukoboss
    Replies
    41
    Views
    3,497

    Re: !!!

    The Hammer is totally the just the middle section of Bend Over Beethoven (4:00 to 7:00) turned into a full song. But yes, it still rips. I F$#&ing LOVE THESE GUYS
  9. Thread: CUT//COPY

    by zukoboss
    Replies
    734
    Views
    64,434

    Re: CUT//COPY

    I love all 3 of these songs dearly... MASH EM UP CUT COPY!!! MASH EM UP!!!!
  10. Replies
    15
    Views
    1,580

    Re: best visual performance?

    I am very, VERY excited to see this shit go down.

    Empire of the Sun Live!

    Still though, I don't know if anything will ever beat being directly center facing the Deadmau5 cube. Gives me chills...
  11. Thread: CUT//COPY

    by zukoboss
    Replies
    734
    Views
    64,434

    Re: CUT//COPY

    They did cover "Down Under" - only it's called "Take Me Over" on their new album :winkiss j/k j/k but it's an obvious nod to a fellow aussie band. Lookin forward to hearing it live!
  12. Replies
    161
    Views
    9,107

    Re: The official Aquabats thread

    I have the whole MC Bat Commander costume. I'll wear mine if you wear yours
  13. Re: SONG YOUR LOOKING FORWARD TO SEEING THE MOST LIVE

    !!! - Me and Giuliani Down By the School Yard (A True Story)
    Cut Copy - Take Me Over
    Tame Impala - Half Full Glass of Wine
    Wire - 1 2 x U
    Gogol Bordello - American Wedding
    Empire of the Sun -...
  14. Replies
    113
    Views
    7,620

    Re: WORST live acts of 2011

    haha wow that Akon part is hilarious!!!
    but on to the topic: I saw Ariel back at FYF... they were pretty together as a band but the sound quality was shit. If you know their songs it's a lot of...
  15. Replies
    113
    Views
    7,620

    Re: WORST live acts of 2011

    Kings of Leon SHRED :lool

    http://www.youtube.com/watch?v=NOF1FJ7wGhw
  16. Replies
    27
    Views
    1,136

    Re: !!! (Chk, Chk, Chk)

    Personally I'd rank their albums like this:

    1) Louden Up Now
    2) Myth Takes
    3) SWII?
    4) self-titled

    but they are all awesome. Favorite tracks - "Me and Giuliani Down By the School Yard" and...
  17. Replies
    27
    Views
    1,136

    Re: !!! (Chk, Chk, Chk)

    This is the band I'm looking forward to the most. Saw them at Bonnaroo '08 and FYF and they killed. Nic's dance moves are INFECTIOUS!!! This is gonna be a party for sure!
  18. Thread: CSS!!!

    by zukoboss
    Replies
    21
    Views
    1,177

    Re: CSS!!!

    Also caught them in 2007. I gotta say, they were very sloppy... like some sort of high school dance rock band. Didn't the drummer teach the rest of the gang how to play their instruments? BUT......
Results 1 to 18 of 18