Search:

Type: Posts; User: Diggla36

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    46
    Views
    3,748

    Poll: Re: If you could...let's try this again...

    Damn....thats a good poll....you kind of hate to have to pick. Joy Division was fucking great live...especially during all of that old Warsaw time period.....You dont really have to say anything...
  2. Thread: Rap Music

    by Diggla36
    Replies
    143
    Views
    12,701

    Re: Rap Music

    "Im lit like the Branch Dividian....Im whats left of the lithium in Cobain's cranium....I fill up Wembly Stadium....Im once bitten/twice shy, call it Pyromaina"

    MC Chris would be the shit to see...
  3. Re: morello explains why RAGE they are playing coachella...

    heh
  4. Replies
    210
    Views
    13,713

    Re: Lack of Punk Music?

    Id like to see Propagandhi, NOFX (who are really good live), The Vandals (who are fucking killer live). The Misfits would be great if they could get Danzig to sing for them again.......the new...
  5. Re: morello explains why RAGE they are playing coachella...

    hahaha is that all you got? Was it really worth your time there exposing the fact that I screwed up a couple of words in a hurry? Constructive to say the least........
  6. Re: morello explains why RAGE they are playing coachella...

    You haters are totally rediculous......and what kills me is that you sound just like every other ignorant asshole the last 16 years that just doesnt fucking "get it". From Tom....

    "we never saw a...
  7. Thread: Busdriver

    by Diggla36
    Replies
    15
    Views
    1,858

    Re: Busdriver

    He was supposed to be at Skribble Jam this year here in Cincinnati but he didn't show up........Casual did though so that was cool.
  8. Replies
    687
    Views
    53,193

    Re: tickets selling quick!! info..

    hmmm.......of the sunday tickets I have here....the ones I bought on thursday presale are (section)GA119, (row)GA1 and in the low (seat)900's......the ones I got saturday (right around 1pm pst) are...
  9. Replies
    46
    Views
    6,267

    Re: HOW MUCH FOR BACKSTAGE PASSESS?

    heh
  10. Replies
    45
    Views
    5,246

    Re: Rush in coachella?

    Pound for pound Rush is one of the most talented bands ever.....yes EVER! The only thing that sucks is that yes, I can see where you could not stand them if Geddy's voice grates on you. Other than...
  11. Replies
    173
    Views
    33,949

    Re: Bjork Sucks Balls

    God what a jackass.......you dont stop do you? Cant help yourself? Just have to get on message boards and totally be as condescending as you can instead of...oh I dont know.....just rapping about...
  12. Replies
    173
    Views
    33,949

    Re: Bjork Sucks Balls

    Well for one.....who gives a shit what most people in Seattle figured out and when. Its come a long way musically since '01 and all the jungle/rave scene business that was hot there at the turn of...
  13. Replies
    173
    Views
    33,949

    Re: Bjork Sucks Balls

    no......I didnt get to see Daft Punk last year...heard it was great....and it probaly was. I dont have anything against them or anything...but my experince seeing them and my experience seeing RATM...
  14. Replies
    173
    Views
    33,949

    Re: Bjork Sucks Balls

    hahahaha shit dude could you try to generalize my tastes any more with any less information on me? Ill check out that shit you reccomended there but throwing the DnB out the window isnt going to...
  15. Replies
    173
    Views
    33,949

    Re: Bjork Sucks Balls

    What.....because I like/spin Drum and Bass? The shit is hard if you are into beats. And some of my favorite shit is someone rapping hard as fuck over a mean ass DnB beat. If you even come back and...
  16. Replies
    173
    Views
    33,949

    Re: Bjork Sucks Balls

    Yeah ive seen them both...Daft Punk once, RATM 4 times. Daft Punk wasnt bad...but its no Rage Show......and to just get on here and say that a RATM show doesnt even compare quality wise to a Daft...
  17. Replies
    173
    Views
    33,949

    Re: Bjork Sucks Balls

    No, he is because somewhere else he also said that Daft Punk is a better live performance than RATM....which is just rediculous to a degree that I have a hard time getting my head around. Daft Punk?...
  18. Replies
    28
    Views
    4,527

    Poll: Re: RAGE AGAINST THE MACHINE!!!

    Exactly. No one is going to singlehandedly or otherwise "start a riot" in a crowd that big. What WILL happen though is that the crowd, as a whole, is just going to spontaneously erupt into a scene...
  19. Replies
    70
    Views
    5,806

    Poll: Re: best RATM Album

    You think? I think the s/t is a little repetetive myself. The song structure is totally the same about every song. Not saying it isnt above a 9 for me...it is....but the bands maturation was great. ...
  20. Poll: Re: If you could only attend 1 day, which day would it be?

    The Jesus and Mary Chain reunion is going to suck.....just telling you guys now. I saw them in 92 and it was horrible. No one...except for the most hardcore of old school rabid fans will enjoy even a...
  21. Replies
    56
    Views
    4,289

    Re: Rage: What's the atrraction??

    hahaha ya know what....im pretty sure Sleep now in the fire actually did make it on TRL in 99/2000.....that guy is just sleepin.....
  22. Replies
    106
    Views
    10,249

    Poll: Re: Prediction for RAGE?

    Now see......its you Rage fuckers that are gonna ruin the whole festival for me.....im a dirty hippy that thinks Coachella is MY festival and you guys are going to ruin it with your smartass...
  23. Thread: a suggestion

    by Diggla36
    Replies
    12
    Views
    1,818

    Re: a suggestion

    I saw The Jesus and Mary Chain at Lolapalooza '92.........I personally thought they sucked.....but compared to who else was on that amazing bill (Pearl Jam when EV was still doing insane stage dives,...
  24. Re: RATM back together or is this a one time thing?

    I have serious trouble believing that ANY of them are hurting for money. They sold millions and millions of records.........have no drug problems......arent "ballin outta control". Audioslave has...
  25. Replies
    85
    Views
    8,087

    Re: this is not rage against the machine

    First of Johnnyinchains....you are a tool. Even if you wanna go the "revolutionary" route...you clearly have no idea of the concept "Hang um with their own rope". Eventually you will grow up and life...
  26. Replies
    15
    Views
    3,112

    Re: Coachella ticket guys...

    hahaha nah im not a fanboy (used as a pejorative)....im just stoked....and there aint no shame in my game. Ive seen everybody on the bill that I would be interested in seeing (although The Good, the...
  27. Replies
    20
    Views
    4,039

    Re: Just paid $250 to see RATM

    You have no idea until you actually witness it......Ill be telling my grandkids about the RATM shows ive seen....not being cliche....It is every bit as hot as maybe your parents seeing The Who or...
  28. Replies
    15
    Views
    3,112

    Re: Coachella ticket guys...

    Have you ever seen them live before? If you have, then you would realize how rediculous your statement is. Its 3 days (minus one band) of opening acts....then the hands down best live band of our...
  29. Replies
    26
    Views
    2,838

    Re: How long will RATM play for?

    Just as long as I get to finally see Down Rodeo live (and I havent in the 4 times ive seen them) I will be able to die happy......
  30. Replies
    34
    Views
    4,907

    Re: Just got tickets!

    yeah.....just got to keep on it....took me awhile but I got 2 Sunday tickets here around 4 (well.......1 for you guys on the west coast).....persistence is the key....I dont care if I never have to...
  31. Replies
    17
    Views
    2,801

    Re: got my tix bitch

    I think the Sunday tickets sold out during presale....there is no way a gang of scalpers, only able to get 4 tickets max, could have scooped up ALL of them without any of us getting through and...
  32. Replies
    23
    Views
    3,109

    Re: this is f***ed up

    Yeah single Sunday tix are sold out....you can get Fri and Sat.......Sunday didnt from the very get go. Good thing I was daytrippin on Thursday!!!!!
Results 1 to 32 of 32