PDA

View Full Version : 12/1/11 & 12/2/11 - Boys Noize @ The Music Box LA



Oranix
10-19-2011, 05:55 PM
December 1, 2011 is 18+
http://fla.vor.us/1109590-Boys-Noize/Boys-Noize-Los-Angeles-The-Music-Box-December-01-2011.html?afflky=18QG86

December 2, 2011 is 21+
http://fla.vor.us/1109589-Boys-Noize/Boys-Noize-Los-Angeles-The-Music-Box-December-02-2011.html?afflky=18QG86

I REALLY wanna go to the 21+ date, but Dirtybird will be at the Avalon the same night, so I guess I will head to the 18+ date...

choice cat
10-19-2011, 06:00 PM
I am just as stoked on this as you, but it probably didn't need its own thread.

Oranix
10-19-2011, 06:03 PM
yeah just saw it on the "upcoming shows" thread. just tryna advertise it for people that dont frequent that thread. cheers yall.

choice cat
10-19-2011, 06:12 PM
Well we might as well talk about it then.

I'm hoping for Boys Noize 1-3 am that'd be ideal. Or 1:30-3. Can't see him ending earlier than 3.

tmac
10-19-2011, 07:23 PM
hope one of the BNR artists opens. i'd love for it to be djedjotronic and strip steve.

Oranix
10-19-2011, 08:09 PM
question: how do you think the crowd is gonna be for this event? whether its the 18+ day or 21+ day. i dont wanna see kandi kids and shit... im gonna assume its a pretty normal crowd?

choice cat
10-19-2011, 08:55 PM
I don't think there should be very many kandi kids, if any involved. They are more geared toward the kaskade/avicii type stuff. If anything though it would be on the 18+ day unfortunately.

dubvulture
10-20-2011, 04:52 AM
I bought tickets for the 12/2 show. Does anyone know what songs are on his recent setlists?

Mugwog
10-20-2011, 09:20 AM
Ok, I need to find a hook up for the 21+ show.

Cannot do teeny boppers

emtgreg
10-20-2011, 09:25 AM
I'll be there on the 2nd

tmac
10-21-2011, 08:28 PM
tix already came in the mail. nice

he came on annie mac's show for a while tonight and the dude has a bunch of new shit that is done/almost done/going to be ready for this gig.

arman
10-25-2011, 11:49 PM
saturday tix purchased

TallGuyCM
10-25-2011, 11:54 PM
saturday tix purchased

Haha, you prob mean Friday. I'll be there.

choice cat
10-25-2011, 11:59 PM
This shit is gonna be "poppin" even on the juniors night.

ficklecycle
10-26-2011, 12:10 AM
I'm thinking of going to this if not MMJ.

venturas90sgirl
10-26-2011, 09:05 PM
I really can't afford any more shows with school coming up. In conclusion: I will probably be there.

choice cat
10-26-2011, 09:22 PM
thats right

venturas90sgirl
10-26-2011, 09:42 PM
Sound logic right there. Its how I rationalize most shows I go to.

choice cat
10-26-2011, 10:28 PM
school will be here forever, boys noize won't be back til the next, next hard event

rjadams90
11-03-2011, 02:24 PM
Just got my ticket. Swag. Any guesses on the opening acts?

tmac
11-03-2011, 06:59 PM
My guesses: housemeister and jan driver
My hopes: siriusmo, scntst and djedjotronic

It'll be some bnr dudes which is excellent news

Justin170
11-03-2011, 10:43 PM
Siriusmo... Dont even get me that excited, I dont want to give my hopes up.

JorgeC
11-04-2011, 07:34 AM
FYI, 21+ night is already up to $35.

rjadams90
11-04-2011, 08:02 AM
Is the sound system good at the Music Box? I have never been there.

tmac
11-04-2011, 08:38 AM
yeah the sound at the music box is plenty good

rjadams90
11-04-2011, 09:03 AM
Awesome

myvelouria94
11-04-2011, 01:00 PM
edit:sold

Oranix
11-05-2011, 01:41 PM
So I just found out that they arent doign a dirtybird show anymore at the Avalon Dec. 2nd. FMLLLLL!! Super fail by me :(

I coulda gone to the 21+ show... ahhhh. oh well....

RageAgainst
11-07-2011, 02:51 PM
The opening acts for friday are switch and Le1f and dubble dutch who eveer those last two names are i have no clue. and for thurs also two names i dont know Jackson and azelia banks

tmac
11-07-2011, 04:03 PM
azelia banks?!?!? so down. i can get down to 212

l-eZPep7css

where'd you see these by the way?

Oranix
11-07-2011, 04:30 PM
The opening acts for friday are switch and Le1f and dubble dutch who eveer those last two names are i have no clue. and for thurs also two names i dont know Jackson and azelia banks

DUBBEL DUTCH?! WHAT! he has some proper tunes. fuck.

apiGgEGysUo

RageAgainst
11-07-2011, 04:57 PM
it was posted on hards website. thanks for the videos I might just catch a bit of their set now, and we can hope switch's set is appropriate for this night of awesome music

tmac
11-07-2011, 05:01 PM
http://www.hardfest.com/wp-content/uploads/2011/10/BNZ11-header-crop1.jpg

choice cat
11-07-2011, 06:30 PM
Insomniac AND Hard promoting this.. what???

RageAgainst
11-07-2011, 07:38 PM
Insomniac AND Hard promoting this.. what???

This means awesome stage production!

rjadams90
11-07-2011, 11:36 PM
NME wrote an article on Azealia Banks here (http://www.nme.com/blog/index.php?blog=145&p=11341&title=radar_band_of_the_week_no_67_azealia_ban&more=1&c=1)

tmac
11-14-2011, 08:26 PM
i want the hat he is wearing in this video

KIvBl8ckG4w

choice cat
11-14-2011, 11:21 PM
i want the hat he is wearing in this video

KIvBl8ckG4w

apparently they will be available soon. I really want one too

Oranix
11-18-2011, 09:20 AM
no switch
http://www.boysnoize.com/blogcontent/BoysNoize_450x800.jpeg

JorgeC
11-18-2011, 02:06 PM
Friday is up to $40 and Thursday is up to $35. Dayum.

rjadams90
11-18-2011, 02:09 PM
Anyone know who Jackson is? I've googled and youtubed to no avail.

digitaldragon03
11-18-2011, 02:43 PM
Anyone want to trade their Thursday tickets for Friday? I have 3 tickets for the 21+ Friday show I want to trade.

tmac
11-18-2011, 03:31 PM
i have 1 for thurs i will trade you

tmac
11-19-2011, 12:19 PM
he played 4 hours last night in NYC. god i hope we get that long of a set

rjadams90
11-19-2011, 12:51 PM
4 hours of Boys Noize!!! Awesome!

digitaldragon03
11-19-2011, 01:03 PM
i have 1 for thurs i will trade you
It's an all or nothing deal, so I'll let you know if I find someone to trade the other two tickets.

tmac
11-19-2011, 01:15 PM
tix are 25 + fees on wanttickets. 12/1 is 35 + fees on flavorus and 12/2 is unavailable to buy. weird

choice cat
11-19-2011, 07:41 PM
The 21+ night is sold out I think.

But damn a 4 hour set would be insane.

hiphophd
11-19-2011, 10:39 PM
That shit is the mad notes yo!

RageAgainst
11-19-2011, 11:28 PM
woo glad I got my ticket its gonna go off! too bad none of my friends got a ticket in time

MikeyMatador
11-29-2011, 10:22 AM
First post in like a year. UNREAL I didnt know about this...Time to come back to the coach forums

moviebruin
11-29-2011, 11:26 AM
Anyone have any idea what the set times for this would be? If he really is doing a 4 hr set. I cant imagine him starting later than 11?

RageAgainst
11-30-2011, 11:08 AM
Anyone have any idea what the set times for this would be? If he really is doing a 4 hr set. I cant imagine him starting later than 11?

That would be great! but i dont think it will be until 12ish and he could play till 3,thats what andy c did,and hopefully they wont stagger the line this time because it is sold out for god sakes!

TallGuyCM
11-30-2011, 08:51 PM
Edit: sold.

JorgeC
12-01-2011, 12:27 PM
I have an extra for tonight's show if anyone is interested.

Mugwog
12-01-2011, 02:37 PM
Friday! Friday! FRIDAY!

HumanRobot74x
12-01-2011, 04:46 PM
Friday! Friday! FRIDAY!

This has been my only thought for the last 2 weeks. Interested to see what the buzz is coming after the Thursday show.

choice cat
12-01-2011, 05:29 PM
I have a ticket for tonight too, $23. I'll buy yours for tomorrow Chris if no one else wants it

Oranix
12-01-2011, 06:51 PM
set times tonight LA The Music Box : Franki Chain 9-11 --> JACKSON @JACKSONand 11-1 --> Me 1-3 !

have fun tonight guys.

greenspicoli
12-02-2011, 12:03 PM
so.... how was it? what can we expect for tonight????

also, there is now ANOTHER Boys Noize show on Tuesday at the echo

http://www.frankichan.com/website/20111206-flyer_full.jpg

Oranix
12-02-2011, 12:09 PM
the 2 opening djs were fucking awful. the guy jackson started out ok, played some Blawan, julio bashmore, eats everything & worthy, then hed start getting into some wierd brostep and then hip hop. he was jsut all over the place. so it made BN that much better.

BN played alot of acid tracks. ecstacy, work this motherfucker, bart b more & felix cartel, jeffer, blah blah. we only stayed for the first hour cus my friend had to go home cus of work. but it was real dope. i was feeling the music box's sound system. much much better than the avalon. crowd was cool. a few kandi idiots here and there doing light shows. overall really solid.
it was so crowded that there was a line to get into the main floor (the wait is like 30-45 mins i think). so if u go, get there kinda early. have fun guys.

oh and kid cudi showed up last night for some reason haha.

Mr. Dylanja
12-02-2011, 01:49 PM
What's his new album called? Can somebody group it?

choice cat
12-02-2011, 01:52 PM
Hahah yeah that was cool when Kid Cudi just jumped on stage to give Alex props. But seriously if you can go tonight, do yourself the favor. Alex fucking broke the house down, it was crackin for a Thursday night 18+ so I can only imagine what a friday 21+ crowd will be.. bananas. GO GO GO GO GO GO GO.

moviebruin
12-02-2011, 02:10 PM
if anyones got an extra or 2 for tonight let me know.

ScottWalker
12-02-2011, 02:17 PM
What time did Boys Noize start last night?

rjadams90
12-02-2011, 02:50 PM
Boys Noize killed it last night!! I wonder why we didn't get to see Azelia Banks tho.

Mugwog
12-02-2011, 03:07 PM
Molly Molly Molly
MOLLY

tmac
12-02-2011, 05:09 PM
SOOO pumped for tonght

Oranix
12-02-2011, 05:16 PM
What time did Boys Noize start last night?

1-3

HumanRobot74x
12-02-2011, 05:34 PM
Apparently a bunch of my friends who went last night said he played 2 and a half hours.

Anyone who was there last night recommend a time of arrival if I don't give two shits about the subs? I figure 11 will be early enough to get in, get a drink and have 30 minutes to get settled before Mr. Ridha just lets the acid loose.

Bummer he's still leaving Lava Lava or Kontact Me out of his sets, I fucking love those tracks. Kontact Me to open the Coachella set was unreal.

moviebruin
12-02-2011, 05:34 PM
So the floor is first come first serve? no wristbands? what if you need go take a piss or go smoke? u gotta queue up to get back on?

Oranix
12-02-2011, 05:52 PM
floor is first come first serve. if u leave to piss, you have to wait in line again, sucks.

11pm sounds ok, i think thats when i went in last night. gets packed around 1130-12ish.

Kyliediscope
12-02-2011, 05:54 PM
Crowd was so pushy and aggressive last night. Literally the worst crowd I had ever been in. Opening djs dropped a few nice tracks, but overall they trainwrecked right and left and they are not worth your time. BN was great, though. LOTS of acid house.

tmac
12-02-2011, 06:53 PM
i'm hoping the crowd is a little better tonight considering it is 21+. i don't have high hopes though

Mugwog
12-02-2011, 08:27 PM
LA Folk: Do not eat a pizza at Mohawk Bend before attending a show; I just want to lay down and sleep from the deliciousness. Ehhhhh

Glad you guys said 1030/11 is good timing.

ala twitter:
@boysnoize
tonight LA show no2 at The Music Box ! Set times: 10-12 Dubbel Dutch @dubbeldutch --> 12-1 LE1F @LE1FNY --> 1-3 me ! #realdeal

1-3am. Jesus I'm going late...

RageAgainst
12-03-2011, 09:51 AM
that's what I did literally got there at 1230 and walked right onto the dance floor.Leif was actually damn good he threw dowe some very hard hitting acid house. them Alex tore it up playing lots of acid again so much soo I wanted a tab Haha. def different from the two festival sets I seen from him good none the less.although I miss his sets packed with all the oi oi oi bangers.never heard him play daft punk before last night was a great remix.anyone remember which track it was?

HumanRobot74x
12-03-2011, 10:35 AM
Normally I'm disappointed when he doesn't play Lava Lava and Kontact Me(2 of my favs) especially when they are left out for whatever tracks like at Hard. But last night was unreal. Late in the set he dropped Lemonade followed shortly by Da Funk(the Daft track you are thinking of), Signatune and Phantom Pt. 2, which was was fucking awesome. Literally my favorite tracks by him, DP and Justice all nearly back to back blew me away. I was too fucked up to really remember the openers (from what I do remember they were awful) but came to for the Noize and saying he killed it doesnt begin to do that set justice.

Floor wasn't as packed as people said although I never left so I'm not sure what the line was like to get in if you did leave. Overall one of the best DJ sets Ive seen in awhile.

mmblack
12-03-2011, 12:03 PM
holy fuck that was fucking magical. i don't even really know where to begin. he played for probably 2.5 hours and the whole thing was just like a highlight reel of awesome. so psyched he played the old justice remix. brought back so many memories. first time hearing sahure (the track he closed chella with) in a long time and it's even better than i remember. da funk was legendary. eats everything & worthy's tric trac might have actually been the wildest i saw the crowd go all night. the new acid chanting song (i'm assuming this is a new original of his) is flawless and just all around mind boggling. alex always looks like he's having more fun than anyone there and is just generally amused that this is his fucking job. no screaming on the mic. no asking people to put their hands in the air. his face isn't flashing on the screen behind him. just a silhouetted DJ and a heavy dose of acid house, future techno, and not cheesy electro.

tmac
12-03-2011, 12:27 PM
wow i had a fantastic time last night. good shit as always from alex, but this was a very different set from the others i have heard from him. my legs are dead from dancing for 2.5 hours.

choice cat
12-03-2011, 12:42 PM
no tekno noize posse hats at the show .. bummed.

Justin170
12-03-2011, 01:02 PM
It was a good time and the crowd could have been worse. The line to get to the main room was complete bullshit, but we just partied in the empty balcony.

gimmeth3night
12-04-2011, 12:55 PM
Here's the intro from Friday. When I woke up and watched this on my phone I was confused. This was the only part in the entire set where I wasn't going ape shit dancing. It was so fucking good.
o3aan-N-ZVE

RageAgainst
12-04-2011, 04:21 PM
Ahh signatune I remember banglater doing a remix of that and thought it was that version. the lemonade with yeah thrown in too phantom OMG sooo good! plus the hinting at swoon for a little bit made it OK he didn't play it out longer.Haha at 1230 there was no line I left around 130 for bathroom small line that would have taken possibly ten or more so of course i just hopped threw a barrier window LOL I don't wait!

moviebruin
12-05-2011, 12:55 PM
the echoplex show tmrw is gonna be good. if ur on fence about going again after thurs/friday just go. trust me.

tmac
12-05-2011, 09:00 PM
think im going to have to go to the echoplex show even though i have $0. thank god for friends willing to spot me

moviebruin
12-05-2011, 09:37 PM
Switch has been added to the show. Think there's suppose to be one more actual surprise.

Mugwog
12-05-2011, 10:05 PM
Switch has been added to the show. Think there's suppose to be one more actual surprise.

And I just bought my ticket.

JorgeC
12-06-2011, 07:45 AM
any set times for tonight?

Mugwog
12-06-2011, 03:46 PM
SET TIMES FOR @checkyoponytail 2NITE:
@boysnoize 1230-2
@therealswitch 1130-1230
@HarvardBass @1030-1130
@frankichan 9-1030

neverlookback
12-06-2011, 04:03 PM
looking to get rid of 2 extra tickets for tonight. face value. pm me.

fatbastard
12-07-2011, 03:40 AM
...

Mugwog
12-07-2011, 03:42 AM
Still going too eh?

Its too bad the folks at echoplex are buzzkills. Show was fun, but not nearly as good as Friday (plus a lot of youngins - everyone was confused with "Rock The Casbah") and more people need to shake their asses and not try to look at a DJ

moviebruin
12-07-2011, 07:58 AM
Surprised last night wasnt soldout or packed. Which was fine since was more in the mood to dance our asses off w/ good amount of space. Friday night was def better. Everyone's fave dj Skrillex was there but thank god didnt try to get on the decks.

suprefan
12-07-2011, 08:08 AM
More coming. And yeah, saw Skrillex and was suprised it didnt sell out.

jfTutxaIxBE

Mugwog
12-07-2011, 11:38 AM
Did skrillex get a hair cut or something? I saw some guy looking emo in the korner, but with shorter hair, but still similar awful side buzz to skrillex's ( I saw John Davis at the end WTF?)

Met some a DJ/Producer named James Kennedy, very friendly Brit, he loved my friend molly.

Very surprised it wasn't overly packed. I gotta start eye-spying you Suprefan.

suprefan
12-07-2011, 01:30 PM
zb9G7wWEFpo

mmblack
12-07-2011, 04:30 PM
PaihqOJcHn0

ALMOST THE ENTIRE SET

suprefan
12-07-2011, 04:49 PM
g6ClIWRVoxE

0Z8jYw6HF1A