PDA

View Full Version : DeltaSigChi4 is a SCALPER ! ! !



crazzz2007
02-24-2007, 01:03 AM
http://cgi.ebay.com/Coachella-On-Site-Camping-Pass-SOLD-OUT_W0QQitemZ230092481603QQihZ013QQcategoryZ16122Q QssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem?hash=item2300 92481603

xbnmx
02-24-2007, 01:09 AM
Snapchella! What a hypocrit.

UnicornsForBreakfast
02-24-2007, 01:23 AM
He's also a douchebag.

lowfront
02-24-2007, 01:37 AM
loser get off this forum

Hannahrain
02-24-2007, 06:35 AM
I'm having a really hard time believing that with all the crap he gives people, he would be stupid enough to post under his own name. maybe someone he harrassed is using his name instead of ther own. that doesn't mean he's not a scalper, but i'm willing to bet that the deltasigchi4 on ebay is different than the one here.

kreutz2112
02-24-2007, 06:38 AM
I'm having a really hard time believing that with all the crap he gives people, he would be stupid enough to post under his own name. maybe someone he harrassed is using his name instead of ther own. that doesn't mean he's not a scalper, but i'm willing to bet that the deltasigchi4 on ebay is different than the one here.

Thats what I was just about to post...TMI?

RienOneTexas
02-24-2007, 06:41 AM
Thats what I was just about to post...TMI?

Yeah, and both DeltaSigChi4's are really into the topic of Coachella ticket scalping! What are the chances!!! WOW

RienOneTexas
02-24-2007, 06:42 AM
It's him. He doesnt deny it! So what. We're still goin right?

RienOneTexas
02-24-2007, 06:43 AM
Actually not really!!!

kreutz2112
02-24-2007, 06:43 AM
Yeah, and both DeltaSigChi4's are really into the topic of Coachella ticket scalping! What are the chances!!! WOW

I dont think we have heard from the deltasigchi4 on ebay.

RienOneTexas
02-24-2007, 06:44 AM
Indians shouldnt be able to chop off peoples' scalps anyway!

RienOneTexas
02-24-2007, 06:44 AM
Now go talk about something cool! Weinerfaces!

Hannahrain
02-24-2007, 06:45 AM
it would be a very wise choice on your part to delete post #11

Mr.Nipples
02-24-2007, 07:25 AM
http://i156.photobucket.com/albums/t39/RetardoTronFiveThousand/whocares1.jpg

wmgaretjax
02-24-2007, 07:42 AM
fucking hypocrite.

SubBass49
02-24-2007, 08:02 AM
Either way...crazzz2007 needs to get a life...this is the 5th(!) thread they've started about this. GET OVER IT. ONE THREAD IS ENOUGH. TIME TO MATURE A BIT.

vinylmartyr
02-24-2007, 08:20 AM
oh geez can we keep the scalper bashing in one forum.

DeltaSigChi4
02-24-2007, 08:25 AM
Kill Capitalism.

E

krunchy
02-24-2007, 08:52 AM
bump

crazzz2007
02-24-2007, 01:51 PM
Either way...crazzz2007 needs to get a life...this is the 5th(!) thread they've started about this. GET OVER IT. ONE THREAD IS ENOUGH. TIME TO MATURE A BIT.

i'm begining to think SubBass49 is the same person as DeltaSigChi. that or he enjoys sucking DeltaSigChi's little penis.

SubBass49
02-24-2007, 01:54 PM
crazzz2007...you dont wanna start shit with me kid. Bottom line is that I'm tired of seeing 2 or 3 threads in each category of your whiny little ass complaining about DeltaSigChi4 and what he does or doesnt do with HIS camping pass. Find a hobby...grow a dick and use it...dust off your brain and put it to work...doesn't matter to me, but don't come packin beef for me because I was willing to call you for what you are...a WHINY jackass with too much time on their hands.

If you look back in a few threads, I actually had been talkin shit to DeltaSigChi4 a couple of times, but you're just too fuckin ridiculous to put up with so I spoke out against you.

I could care less if you have more posts than me. You irritate me like sand in my ass crack.

-- J

nothingman00
02-24-2007, 02:03 PM
This thread is stupid.

The end.

crazzz2007
02-24-2007, 02:23 PM
crazzz2007...you dont wanna start shit with me kid.

hahahaha


I could care less if you have more posts than me. You irritate me like sand in my ass crack.

the more you talk, the more you prove your stupidity. first of all, you have more posts than i do. second of all, how in the world is number of posts relevant in any way?

blakely
02-24-2007, 04:12 PM
Kill Capitalism.

E


you are all communists.....


pinko scum....

psychic friend
02-24-2007, 04:31 PM
what a douche

blakely
02-24-2007, 04:57 PM
moi???

psychic friend
02-24-2007, 05:12 PM
no not you, the scalper

krunchy
02-24-2007, 05:58 PM
crazzz2007...you dont wanna start shit with me kid.


OH GNOES! BAESHED UP @ COACHELLA '07 FEAR DA REAPA!

SubBass49
02-24-2007, 08:26 PM
hahahaha



the more you talk, the more you prove your stupidity. first of all, you have more posts than i do. second of all, how in the world is number of posts relevant in any way?

Moron...when I posted that I had 3 less posts than you. Not my fault that you don't understand that as I post more, more posts are added to my total. It's funny to me though that you of all people would talk about proving stupidity...though I guess after your little thread-gasm over DeltaSigChi4's "scalping" you WOULD be an EXPERT at STUPIDITY wouldn't you?

crazzz2007
02-25-2007, 07:58 PM
Moron...when I posted that I had 3 less posts than you. Not my fault that you don't understand that as I post more, more posts are added to my total. It's funny to me though that you of all people would talk about proving stupidity...though I guess after your little thread-gasm over DeltaSigChi4's "scalping" you WOULD be an EXPERT at STUPIDITY wouldn't you?

what the fuck kind of a post is that? you have absolutely no logic. you make no sense. you are a truly horrible debater. you are so stupid you actually believe that having more posts than someone else actually means something. you are also deltasigchi's sugar-daddy.

and you have a tiny little penis. that's what your mama told me.

SubBass49
02-26-2007, 04:48 AM
crazzz2007 -

GROW UP. ACT LIKE AN ADULT. PLEASE.

That's what started this whole thing...you acting like a retarded 9th grade gossip queen on speed.

Now you say I can't debate. THIS WASN'T A DEBATE TO BEGIN WITH MORON. If you want to debate on something important, lemme know and you'll see how I debate.

But guess how I DON'T debate? I don't say dumb shit like "You are also DeltaSigChi4's sugar daddy" and, "...you have a tiny penis. that's what your mom told me."

As with EVERYTHING else you post...that's some little kid shit. In fact, unless you can mature a bit and act like you're not mentally challenged, I'm done with you. If you wanna debate something meaningful get at me...otherwise go choke on some balls.

Peace.

-- J

krunchy
02-26-2007, 05:31 AM
both retarded - but don't let us stop you....

betao
02-26-2007, 08:05 AM
This thread is stupid.



I actually find this rather entertaining.

crazzz2007
02-26-2007, 11:58 AM
crazzz2007 -

GROW UP. ACT LIKE AN ADULT. PLEASE.

That's what started this whole thing...you acting like a retarded 9th grade gossip queen on speed.

Now you say I can't debate. THIS WASN'T A DEBATE TO BEGIN WITH MORON. If you want to debate on something important, lemme know and you'll see how I debate.

But guess how I DON'T debate? I don't say dumb shit like "You are also DeltaSigChi4's sugar daddy" and, "...you have a tiny penis. that's what your mom told me."

As with EVERYTHING else you post...that's some little kid shit. In fact, unless you can mature a bit and act like you're not mentally challenged, I'm done with you. If you wanna debate something meaningful get at me...otherwise go choke on some balls.

Peace.

-- J

lame response. i was expecting better.

SubBass49
02-26-2007, 02:46 PM
That's all you can say? Then come up with better. I'm just responding to you. Like I said, you called me out about debating when this wasn't even a debate to begin with. You want to debate just lemme know. We'll talk on some serious stuff. Otherwise, STFU. It's tiring dealing with morons.

-- J

kreutz2112
02-26-2007, 02:50 PM
How come deltasigchi4 has not responded to this thread?

randy ricochet
02-26-2007, 03:13 PM
Because he is busy bumming little boys!

kimery08
02-26-2007, 03:14 PM
no he's busy explaining why walmart is a bad company.

randy ricochet
02-26-2007, 03:15 PM
Whilst bumming little boys!

SubBass49
02-26-2007, 05:32 PM
lol...

PS Randy...is that avatar one of those Fred Phelps kids? Those people are fucking nutjobs!

tessalasset
02-26-2007, 06:01 PM
He did respond with "Kill Capitalism." So that really is him on ebay selling his camping pass to the highest bidder instead of just selling it on craigslist for what he paid. Coachella spirit indeed.