PDA

View Full Version : JUSTICE!!



thecircus
04-23-2009, 04:48 PM
anyone know when theyre gonna be in so cal again?? :D

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GsmzNB_eXek&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GsmzNB_eXek&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

frozen pilgrim
04-23-2009, 05:03 PM
fuck you.

mattpach
04-23-2009, 05:04 PM
lol

Couldn't have said it better myself.

thecircus
04-23-2009, 05:21 PM
youre a micropenis

frozen pilgrim
04-23-2009, 05:23 PM
and you're the alias of someone with worse PCD than most.

thecircus
04-23-2009, 05:25 PM
wtf?

greghead
04-23-2009, 05:55 PM
:nono

JebusLives
04-23-2009, 05:59 PM
Some lurkers really are just authentic dumbshoes.

thecircus
04-23-2009, 06:35 PM
i guess you coachella forum members and old schoolers are just too damn cool for me


fucking virgins

frozen pilgrim
04-23-2009, 06:38 PM
you know, you're going to have an awful hard time around here if you keep tacking inflammatory, unimaginative comments onto all your messages without having anything of value to contribute.

greghead
04-23-2009, 06:40 PM
i guess you coachella forum members and old schoolers are just too damn cool for me


fucking virgins

:laughyou

Right, because anybody who likes to talk about music in a global forum is a virgin. Get killed.

thecircus
04-24-2009, 08:53 AM
no, just anyone who thinks that theyre fucking chill cuz they have hundreds and thousands of posts on a global forum

frozen pilgrim
04-24-2009, 09:07 AM
actually, I'd say that going apeshit over justice is significantly more indicative of hopeless virginity.

thecircus
04-24-2009, 09:11 AM
haha wtf? all i wanted to know is if anyone knew when they were gonna be in so cal again

whatever dude, fuck you and all you "old school" pussies

jgd855
04-24-2009, 09:19 AM
you know, you're going to have an awful hard time around here if you keep tacking inflammatory, unimaginative comments onto all your messages without having anything of value to contribute.

not that im really suggesting that justice is good, or that i am defending this guy (he does sound like a bit of an ass), but you did antagonize him first with a 'inflammatory, unimaginative comment' that doesnt really have anything of value to contribute.

he asked a valid question and put it in the proper forum... whats wrong with that?

Dogvolta
04-24-2009, 09:40 AM
not that im really suggesting that justice is good, or that i am defending this guy (he does sound like a bit of an ass), but you did antagonize him first with a 'inflammatory, unimaginative comment' that doesnt really have anything of value to contribute.

he asked a valid question and put it in the proper forum... whats wrong with that?

I'm going to have to go with this guy.
But then again, why would I expect this forum to be any different than any other forum on the net...?

Leeartlee
04-24-2009, 09:48 AM
This forum has an unusually high volume of hostility.

I blame it on the color scheme of the board.