PDA

View Full Version : Thank you for cheering us on



Tauguy
04-22-2009, 11:43 AM
When we broke in all three days in a row, at the main entrance.
The only reason I made it in was because everyone was shouting "Go! Go! You can do it!"
Awesome you guys! Did anybody see that Marine on Friday eat shit when he dove for my ass? hahahahaha I charged it outta there.
Thanks you guys! Coachella was legit haha

coachellaforever09
04-27-2009, 03:16 PM
haha duuude thats so hardcore. right on.

JustSteve
04-27-2009, 04:21 PM
being a criminal is cool.

jdaws
04-27-2009, 07:49 PM
obviously

CalmerThanYou
04-27-2009, 08:39 PM
YEAH! FUCK SUPPORTING THE FESTIVAL YOU LOVE SO MUCH!

HEY EVERYONE! LET'S ALL NOT BUY TICKETS NEXT YEAR! EVERYONE SHOULD BREAK IN, THEN WE CAN PAY THE BANDS WITH BREAK INS!!!!!!!!!!!!!

kronz420
04-27-2009, 08:50 PM
Im going to tackle you next year

paganman7
04-28-2009, 07:52 AM
http://www.erichufschmid.net/Dumb-down/super-retard.JPG


Yay you?

chairmenmeow47
04-28-2009, 08:42 AM
i hope your dick falls off.

Courtney
04-28-2009, 08:55 AM
Well done on making shit more expensive for the rest of us, Tauguy.

tarrivi
04-28-2009, 08:57 AM
i wish you got tackled instead

D.M.B.4Coachella
04-28-2009, 09:52 AM
http://www.erichufschmid.net/Dumb-down/super-retard.JPG


Yay you?

hoooooooollly shit.

where do you guys find pictures like these?

i mean, were you LOOKING for a picture of something like that to reply with?

i wonder what you would have to type in on google search to find that..

anyway, it was perfect for this guy's post. lol

El.C.Dub
04-28-2009, 09:54 AM
i would have fucked your day up if i had seen you

canexplain
04-28-2009, 10:21 AM
i have never snuck into a fest .... i have been to a bunch that started out as a pay fest that turned free just because there were so many people ... not sure how i feel about this .... first thought though is , live and let live ....if they get caught, they pay the price, and if not, hey how many people are going to sneak in anyway .... cr****

MantisMel
04-28-2009, 10:29 AM
I used to sneak in the first couple of years of Coachella. Not break in. Thats because I was broke and vowed never to miss Coachella and sneaking in was just more rewarding when you got in because it took time, brains and effort. But now that Im an adult with a job that pays me I learned a little thing called saving money so I can pay my way in. So way to go Tauguy! Keep that Rage mentality alive broseph!

PC-2 Violence
04-28-2009, 11:21 AM
Sometimes I sneak in, with my ticket in my pocket, purely based on principles.

Laura owns you
04-28-2009, 11:48 AM
awwww, tauguy, did you think this crowd was going to give you props for being such a cash strapped idiot that you chose to sneak into a fest we all paid for??

tough break kid.

some other suggestions:
write a letter to peta, explaining why you just love your new leather shoes.
bring your probation officer to your job interview.
calmly explain to the cop that whatever you did, it wasn't your fault, because you were on drugs.

time for good decisions :)

M Sparks
04-28-2009, 12:10 PM
i have never snuck into a fest .... i have been to a bunch that started out as a pay fest that turned free just because there were so many people ... not sure how i feel about this .... first thought though is , live and let live ....if they get caught, they pay the price, and if not, hey how many people are going to sneak in anyway .... cr****

Hey Ron, you going to go see this?

rDDeqPuIME0

Tauguy
05-02-2009, 02:46 PM
Haha props?
I just wanted to say thank you. Cause the fact is I did get props lol. Regardless of what people say, people will always do what people do.
No cash, no food, no anything... yet I had a great weekend.
As stricken with poverty and strife as I may be I always will find a way to have a smile on my face

frazzles
05-02-2009, 03:17 PM
Lame.

90215
05-03-2009, 11:41 AM
Uh. Good for you I guess?
There is a difference between sneaking in and breaking in.
Breaking in is less cool and shows more stupidity.
But props for not gettin caught.

Trick Loves The Kids
05-05-2009, 03:06 PM
i'm all about this

chairmenmeow47
05-05-2009, 03:19 PM
how do you know they weren't cheering on the people trying to tackle you?

victhebrick21
05-05-2009, 03:26 PM
Bastard!!!

I spent my future child college tuiton that weekend.

marooko
05-05-2009, 03:28 PM
its making me sad
that this seems to be
catching on.
i dont get it.
please stop.
please.

also, i would have turned you in
if i saw you inside of the festival.
i hope next year you brake
your ankle and fall while the marine
accidentally runs past you.
but not before his boot
takes out a couple of your teeth.

Sexecutioner
05-05-2009, 03:36 PM
sometimes i miss the days when i used to do shit like that. not worth it anymore now that i have a good job and can pay for this stuff, but hell, when you aint got nothin to lose, fuck it. i dont miss being broke, just the adrenaline rush you get from running from the pigs/security. i never snuck into coachella though, but always wondered how hard it would be. i think id try to hop a fence somewhere off to the side instead of running through the front gate, but thats just me.

BROKENDOLL
05-05-2009, 04:30 PM
When we broke in all three days in a row, at the main entrance.
The only reason I made it in was because everyone was shouting "Go! Go! You can do it!"
Awesome you guys! Did anybody see that Marine on Friday eat shit when he dove for my ass? hahahahaha I charged it outta there.
Thanks you guys! Coachella was legit haha
Yeah, Coachella may be legit, but you, asshole, are far from legit. Next time, try breaking into aisle 5, 3rd shelf down...that's where you'll find douches!

BROKENDOLL
05-05-2009, 04:32 PM
haha duuude thats so hardcore. right on.
You want hardcore? Let's cheer him onto skydiving off a cliff! Now, that's hardcore!

BROKENDOLL
05-05-2009, 04:35 PM
Haha props?
I just wanted to say thank you. Cause the fact is I did get props lol. Regardless of what people say, people will always do what people do.
No cash, no food, no anything... yet I had a great weekend.
As stricken with poverty and strife as I may be I always will find a way to have a smile on my face
Love the attitude, asshole...It'll match that future toothless smile you'll be sportin to match it...

BROKENDOLL
05-05-2009, 04:39 PM
My apologies everyone...This is obviously a case of P.M.S. vs Fucktards...

DJdharma
05-05-2009, 06:07 PM
P.M.S. defeats Fucktards once again!

You go, BROKENDOLL!!!

Drewski27
05-05-2009, 06:20 PM
hey tauguy, the next time you decide to make a totally worthless and gay thread about how cool you are for sneaking in, I WILL FUCKING RAPE YOU UNTIL YOU BLEED OUT EVERY LAST DROP OF BLOOD OUT YOUR ASSHOLE. kthnxbye.

Suffacated
05-05-2009, 06:47 PM
My apologies everyone...This is obviously a case of P.M.S. vs Fucktards...

Oh shit......