PDA

View Full Version : Best show ever and I bet no one was even there..



Deviate_420
06-04-2008, 03:10 PM
Check out the drummer. The dudes a monster.
OQdY0LCqoeg

superfiction
06-04-2008, 03:17 PM
i always thought it wouldve been cool to attend one of these generator parties

Deviate_420
06-04-2008, 03:19 PM
Fuck yeah. I think it would be like Coachella X 100,000,000

stinkbutt
06-04-2008, 03:21 PM
Who is that? The singer sounds like the guy from Kyuss. The drummer is good but I wouldn't say he's a monster.

Deviate_420
06-04-2008, 03:23 PM
It is kyuss. Song called whitewater and that dude tears it up almost as much as Danny Carrey

stinkbutt
06-04-2008, 03:34 PM
I would have loved to have seen Kyuss damn that is brilliant

Backwater
06-04-2008, 04:24 PM
It is kyuss. Song called whitewater and that dude tears it up almost as much as Danny Carrey

You're kidding right?

That guy can't even touch Carey.

I've been playing for about 6 years and I'm almost as good as that guy.

I do like Kyuss though. Did they always let their fans come on stage like that?

Deviate_420
06-05-2008, 12:30 PM
You're kidding right?

That guy can't even touch Carey.

I've been playing for about 6 years and I'm almost as good as that guy.

I do like Kyuss though. Did they always let their fans come on stage like that?

That guy is crazy good. He almost steals the show. They are playing out in the middle of the desert, so there isnt a stage, but yeah, there are alot of stoner rock bands from the coachella valley that play generator parties like that. Thats what they are known for. I would of killed to be there...

RotationSlimWang
06-05-2008, 12:46 PM
Non-drummers shouldn't be allowed to say who is and is not a good drummer. You're pretty much always wrong.

superfiction
06-05-2008, 01:10 PM
can i talk shit about meg white?

cuz i can totally play as good as her now and i learned by playing rockband for like 2 months so......

RotationSlimWang
06-05-2008, 01:13 PM
Yes. Anyone can and should talk shit about Meg White.

samiksha
06-05-2008, 01:28 PM
i don't really get that. it's not like she's claiming to be good. is she?

SFChrissy
06-05-2008, 01:34 PM
Yes. Anyone can and should talk shit about Meg White.you giving meg some of your junk...that's talking shit...

rage patton
06-05-2008, 01:36 PM
i don't really get that. it's not like she's claiming to be good. is she?

No, she doesn't. Neither does Jack. When I saw them last June, Meg White came out and started playing with baguettes. It was pretty funny.

Backwater
06-05-2008, 04:00 PM
Non-drummers shouldn't be allowed to say who is and is not a good drummer. You're pretty much always wrong.

I'm a non-drummer? My band is called Repeater. We're from Long Beach.

Check us out right here. http://profile.myspace.com/index.cfm...ndID=277 5672

I don't want to argue. You be the judge.

Backwater
06-05-2008, 04:03 PM
Sorry; http://profile.myspace.com/index.cfm...ndID=2775672

Backwater
06-05-2008, 04:07 PM
For some reason the link works in the "Board members who make music" thread but not here.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=2775672

If that doesn't work just go to myspace - music - repeater.

We're the first one that shows up at the top. Rock/Shoegaze/Post-Punk from Long Beach

fiyahhh!
06-05-2008, 04:14 PM
erE8WTngaAY&feature=related

Backwater
06-05-2008, 11:28 PM
Funny how slimwang doesn't respond . . . maybe because I'm a good fucking drummer and I'm right and he's wrong. Just maybe, I don't know.

cansei de ser sexme
06-05-2008, 11:30 PM
Funny how slimwang doesn't respond . . . maybe because I'm a good fucking drummer and I'm right and he's wrong. Just maybe, I don't know.

yeah i wouldnt count on that.

Backwater
06-05-2008, 11:38 PM
Count on what?
Here's the link: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=2775672

We are good and you know it.

Deviate_420
06-09-2008, 02:31 PM
you guys sound uh.. not so good. you are an ok drummer though...

Backwater
06-12-2008, 12:41 AM
You don't like our singer? Not so good huh? Just out of curiosity what are some of your favorite bands?

NicoDread
06-12-2008, 12:51 AM
Yeah I don't really like the singer either.

Deviate_420
06-12-2008, 12:11 PM
You don't like our singer? Not so good huh? Just out of curiosity what are some of your favorite bands?

Fu Manchu
Kyuss
The Melvins
Ive grown quite found of Nirvana lately
Team Sleep
RATM
Your mom

boarderwoozel3
06-12-2008, 12:36 PM
A show in the middle of the desert run by generators? Don't you run the risk of fucking up your equipment, especially with the wind kicking up dirt etc.? That band had skills but I don't get the appeal of the generator show.

Blackwater, your band is alright, IMO. Not so much my cup of tea but I can see people digging it. Reminds me of Interpol.

And Meg White playing with baguettes is awesome.

Deviate_420
06-12-2008, 12:41 PM
I wanna see meg white play the drums topless...

stinkbutt
06-12-2008, 01:44 PM
What the fuck is wrong with you? I can't even describe how gross that is like a pail bag of wet laundry

frozen pilgrim
06-12-2008, 05:47 PM
let me get this thread back on track:

KYUSS 09!!

Deviate_420
06-13-2008, 12:52 PM
What the fuck is wrong with you? I can't even describe how gross that is like a pail bag of wet laundry

It may be hot...

I have mixed feelings about seeing Kyuss play Coachella.
Part of me thinks it would be AWESOME!
The other part thinks that part of what makes them cool is that there is NO CHANCE in hell thatI will ever get to see them..